X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
počet produktů: 0
cena: 0,00 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek
Přihlásit k odběru
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 27
týden: 79
celkem: 11427
nejnovější produkty
Xiaomi Redmi 5 DS Gold
3 990,00 Kč
Honor 10 Phantom Blue
10 990,00 Kč

Pojištění mobilního telefonu


V čem spočívá služba pojištění mobilního telefonu?

Pojištění mobilního telefonu se vztahuje na jeho neúmyslné poškození, odcizení a zneužití v případě odcizení. Zákazník si toto pojištění může sjednat při koupi výrobku přímo u prodejce.

Pojištění mobilního telefonu lze sjednat na 12 nebo 24 měsíců ve variantě pojištění STANDARD nebo TOP.

V případě pojistné události má zákazník nárok na opravu přístroje v servisu či nový výrobek.

 

Co zaplatí pojištovna a co zaplatí zákazník?

Pojistné plnění je zákazníkovi hrazeno do výše časové ceny výrobku.

Pojišťovna uhradí náklady na opravu výrobku )včetně náhradních součástek) a jeho doručení ze servisu zpět zákazníkovi. V případě nového výrobku pojištovna uhradí náklady na nový přístroj a jeho doručení zákazníkovi.

Zákazník hradí náklady na dopravu poškozeného přístroje do servisu a nízkou spoluúčast při převzetí výrobku a to ve výši 10% z pojistného plnění.

 

Péče ve dvou variantách

Pojištění STANDARD

Náhodné poškození

  • může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el. části, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Základní varianta STANDARD nekryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy.

Odcizení

  • ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla).

Zneužití mobilního telefonu

  • Pojišťovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3500Kč.

Varianta STANDARD lze sjednat na 12 měsíců.

 

Pojištění TOP

Zákazník má nárok na všechny 3 druhy pojištění tak, jako ve variantě STANDARD.

V případě náhodného poškození se navíc pojištění vztahuje na poškození displeje a dotykové vrstvy mobilního telefonu.

Varianta TOP lze sjednat buď na 12 nebo 24 měsíců. 

Délka pojištění pro případ odcizení je vždy na 12 měsíců.

 

Jak probíhá řešení opravy?

ONLINE

QR kód - na pojistné smlouvě nebo na Web - www.hlaseniskod.cz

Stačí aby zákazník načetl QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky bude přesměrován na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře. Pokud nemá na svém telefonu QR čtečku, může zákazník nahlásit pojistnou událost sám přes web. Po odeslání hlášenky bude zákazník o dalších krocích informován emailem. Do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka servisní partner a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

 

TELEFONICKY +420 283 002 868

Zákazník si připraví číslo smlouvy a zavolá na uvedené číslo. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.